rezedaszagú kis városom

Ózd, kicsit másképp... ha sikerül...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ők reagáltak

  • sza_zso: Watergate-botrány? Ja persze, tanultam róla, tudnom kellett, de nem híreskedem vele. Günther Wall... (2009.04.03. 11:19) Várom a kövezést!
  • sza_zso: Távol áll tőlem a sértődés, sőt Rodostóba sem mentem, egyszerűen ennyi időm van mostanság. De azé... (2009.03.16. 19:31) Válasz a legutóbbi kommentekre
  • Olajos: Te tényleg ilyen ostoba vagy? Hogy a kurva anyámba lehetne a Misit másképp leleplezni? Csináltál ... (2009.03.08. 22:48) Újra "Célpont"

2009.03.01. 19:35 sza_zso

Kezdődik a választási kampány…

Legalább is itt, nálam. Tudom, kicsit korán kezdem, de soha sem lehet tudni!

Egy késő-kommunista korban nőttem fel, rezedaszagú kis faluban (de még milyen rezedaszagban!), voltam kisdobos, voltam úttörő, minden lehetséges vezetőképzőt elvégeztettek velem, de sose voltam több őrsvezetőnél. Ettől korán kiábrándultam a rendszerből, a gulágtól is csak a rendszerváltás mentett meg. Bár kedvenc érettségi tételem után még sokáig sírtam, a marxizmus-leninizmust el kellett felejtenem.
 
Tudok idegen nyelveket, 8 évig tanultam oroszul, bár rosszul. De egy igazi világnyelvet kitűnően értek, még álmomból felkeltve is magyarul beszélek. Hajamba már keverednek az ősz szálak, de még nem vagyok nagyon érett. Ha kell, komoly vagyok, ha kell, tudok hülye is lenni (ez, bevallom, jobban megy).
 
 
Nem vagyok tagja egyik pártnak sem, a szegfűt nem szeretem, a narancsot savanyúnak találom, a kék galambok felőlem messze röpülhetnek, és az életfával is hasonló a helyzet. Én vagyok a megtestesült pártonkívüli.
 
A dolgomat jól értem, bármit is kérnek tőlem. Tudok értelmesen nézni, tudok összevont szemöldökkel ülni. Tudok igennel és nemmel szavazni. Gyűjtöm a szavazatokat, gyűjtöm a támogatást. Szavazzanak rám!
 
Egyetlen hibám van. Nem tudok buszt vezetni.

Szólj hozzá!

Címkék: szavazás ózdi választási kampány


A bejegyzés trackback címe:

https://3600.blog.hu/api/trackback/id/tr31974004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása